måndag 6 oktober 2008

Skivrecenssion, hockeyderby, spelningar och tvätt...

Såg just att jag blivit recenserad i Musiktidningen "Lira" http://www.lira.se/article.asp?articleId=2449 Superkul! Jag håller med recensenten till 100 %! Vore kul om man kunde få ett stort bolag att nappa på skivan så man fick lite draghjälp med marknadsföringen! Skulle vara superkul! Men då måste man väl skicka ut skivan till något bolag va...just ja, det var ju det också.. Såsom mitt liv ser ut just nu så är det perfekt, med spelningar med bandet på helgerna och MYCKET tid med familjen på veckorna så det är ju helt fantastiskt bra! Men mycket vill ha mer..varför är det alltid så? Hursomhelst så ser jag mycket fram emot Onsdagens hockeyderby mellan Leksand-Mora, det ska bli superkul! Har tre restaurangbiljetter som jag fick av Jens Bergenström efter att ha sjungit på hans och Ingrids bröllop i somras, supersnällt-kan man få bättre present..?? Annars går livet sin gilla gång här i Malungsfors, håller för närvarande på och repar inför en "Ted-gärdestad-spelning" som jag och Doffe har på Lördag, dessförinnan ska vi hinna med en spelning på Elmia i Jönköping på Fredag. Sedan träffade jag Arvingarna när vi spelade på Blue Moon Bar i Fredags och det visade sig att dom var i startgroparna för att spela in en ny skiva till våren så dom behövde lite matrial till den! Så det är nog dags att börja skriva lite nu! Men först ska jag ta itu med tvätten...

Inga kommentarer: